شناسهٔ خبر: 47309 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری انجام گرفت:

تقدیر از مسئول دبیرخانه اندیشه ایران شهری به عنوان پژوهشگر برتر وزارت راه و شهرسازی

مراسم در مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری از مسئول دبیرخانه اندیشه و تمدن ایران شهری به عنوان پژوهشگر برتر وزارت راه و شهرسازی تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت عمران و بهسازی شهری ایران، در مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری که به همت مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در سالن دکتر پاکدامن این مرکز مورخ ۲۲ آذرماه ۱۳۹۶ از امیرمحمد معززی، مسئول دبیرخانه اندیشه و تمدن ایران شهری به عنوان پژوهشگر برتر وزارت راه و شهرسازی در سال ۹۶ تقدیر و لوح یادبودی  اهدا شد.

شایان ذکر است در این مراسم معززی پس از گرامی داشت هفته پژوهش و تبریک این هفته به کلیه اندیشمندان و پژوهشگران کشور، با اشاره به سخنرانی مقام عالی وزارت در خانه گفتمان شهر و ضمن مروری بر خاستگاه توجه به موضوع اندیشه ایران شهری در وزارت راه و شهرسازی به معرفی مختصری از دبیرخانه اندیشه و تمدن ایران شهری پرداخت.

متن این تقدیرنامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر امیرمحمد معززی مهرطهران

توفیق جنابعالی را در کسب عنوان پژوهش‌گر برتر از وزارت راه و شهرسازی در سال ۱۳۹۶ تبریک می‌گوییم. امید است در پرتو بی‌کران خداوند و کوشش‌های روزافزون و مستمر شما و تمامی متفکران، متخصصان و پژوهشگران عزیز، شاهد شکوفایی و بالندگی میهن اسلامی در همه عرصه‌های علمی و پژوهشی باشیم.

محمد شکرچی‌زاده

نظر شما